ثبت نام

بهترین دزدگیر خودرو و خصوصیات آن

کلاس آموزش نصب دزدگیر خودرو

از اصلی ترین وسایلی که پس از خرید خودرو به آن نیاز پیدا می کنید، خرید یک سیستم امنیتی خوب یا همان دزدگیر خودرو است. البته اگر خودروی ما از جدیدترین مدل های برندهای مطرح ، مانند بنز و BMW و سایر خودروهای لوکس محسوب شود، قطعا سیستم ایمنی قدرتمندی نیز دارند، اما اگر ما یک خودروی معمولی خریداری کرده باشیم در این صورت حتما به یک سیستم امنیتی یا دزدگیر مناسب نیاز داریم.در این مطلب به برسی و معرفی انواع دزدگیر های خودرو میپردازیم.

انواع دزدگیر خودرو

دزدگیر خودرو در انواع متفاوتی وجود دارد که سه مورد از آن ها بسیار معروف تر بوده و در بازار ایران یافت مشوند.

دزدگیر سیم کارتی و دزدگیر تصویری، از جمله انواع دزدگیرهای موجود در بازار می باشند که هر کدام ویژگی ها و کارایی های خاص خود را دارا می باشند.

دزدگیر ساده

شاید دزدگیر ساده، بهترین نوع دزدگیر نباشد، ولی قطعا بیشترین مصرف در کشور ما را دارند.اکثر خودروهای موجود در کوچه و خیابان های کشور ما، به این نوع دزدگیر مجهز هستند که ضریب امنیتی چندان بالایی ندارد اما باز هم برای سارقان معمولی و کم تجربه کار راحتی نخواهد بود. این دزدگیر ها دارای یک ریموت با برد حداکثر 1000 متر، یک سیستم اعلام هشدار با صدا و چند سنسور حساس به ضربه و حساس به حرکت می باشند که در انواع و برندهای مختلفی عرضه می شوند.

دزدگیر تصویری

این دزدگیرها بیشتر با ریموت تصویری شناخته می شوند و جزو بهترین دزدگیر خودرو محسوب می شوند. البته برندهای بی کیفیتی هم از این نوع دزدگیرها وجود دارد که توصیه می کنیم هرگز از آنها استفاده نکنید. اما در مدل های با کیفیت بالا، می توانید آپشن های زیادی را در مورد امنیت خودروی خود در اختیار داشته باشید. ریموت کنترل دزدگیرهای تصویری، تصویری از یک خودرو را در صفحه ی نمایش خود نشان می دهند که در صورت ضربه به خودرو، باز شدن درب خودرو یا روشن شدن خودرو، آن را در صفحه نمایش نشان داده و با اعلام هشدار به صورت بوق و ویبره ، به صاحب خودرو اعلام می کنند.

دزدگیر سیم کارتی

نوع جدیدی از انواع دزدگیرهای خودرو دزدگیر های سیم کارتی می باشند که برخی از برندهای آن را می توان به عنوان بهترین دزدگیر خودرو معرفی نمود. این دزدگیرها که معمولا دارای یک اپلیکیشن مخصوص نیز برای نصب روی گوشی صاحب خودرو می باشند، قادرند از طریق فرمان های کاربر با استفاده از اینترنت یا پیامک موقعیت های مختلفی را ایجاد کنند. این دزدگیر ها دارای امکانات مختلفی از جمله خاموش و روشن کردن خودرو از راه دور ، امکان تعریف حداکثر سرعت برای خودرو و حتی نمایش موقعیت لحظه ای خودرو نیز هستند. این دزدگیر ها نیز دارای ریموت کنترل هم می باشند.

برای دیدن دوره آموزش نصب دزدگیر خودرو به سایت مجتمع فنی و حرفه ای دارالفنون ری مراجعه فرمایید.

نویسنده: مدیریت

مقاله های مشابه
پاکسازی پوست

پاکسازی پوست

آموزش کوتاه کردن موی مردانه

آموزش کوتاه کردن موی مردانه

آموزش تست و وکیوم کولر گازی

آموزش تست و وکیوم کولر گازی

آموزش تعویض لرزه گیر کولر خودرو

آموزش تعویض لرزه گیر کولر خودرو

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *