ثبت نام

جدید ترین و جذاب ترین مدل موی سر مردانه

مدل موی مردانه

عوض کردن مدل مو و ریش می تواند تغییراتی در ظاهر مردان به وجود بیاورد و باعث جذابیت بیشتر آن ها شود با ما همراه باشید تا برخی از این مدل موها را به شما معرفی کنیم.

برای یادگیری شیوه اصلاح جدیدترین مدل موهای مردانه می توانید در کلاس های آموزش آرایشگری مردانه شرکت کنید.

جدیدترین مدل موی مردانه

 

1-مدل موی اسپرت و مد روز

 

سرویس آرایش و زیبایی – ویژگی این مدل مو این است که دور تا دور سر کوتاه می شود و موی روی سر بلند است. زیبایی این مدل مو به دلیل ساده بودن آن است و تفاوتی نسبت به موی کوتاه و بلند دارد. این مدل مو هم برای موهای لخت و صاف و هم برای موهای فر مناسب است.

 

این مدل مو با ریش بلند زیبا تر دیده می شود و برای موهایی که صاف و بلند هستند مناسب تر است. موهای جلوی سر و کناره ها به سمت پشت سر کشیده و بسته می شود. می توان موهایی که در گیره بسته نشده است را به دلخواه آرایش کرد.

 

این مدل مو مانند دو مدل قبلی است که از جذاب ترین و جدیدترین مدل مو های مردانه است. جمع کردن موها در پشت سر با وجود کوتاه بودن موها مقداری مشکل است ، ولی اگر بتوان درست از عهده آن برآمد ، ظاهری جذاب و زیبا خواهید داشت.

 

این مدل مو اکثر برای افرادی مناسب است که موی کوتاه دارند. بهتر است که دورتادور سر به گونه ای باشد که به صورت بسیار ملایم از کوتاهی به بلندی روی سر برسد.

 

2-مدل موی مردانه کلاسیک

 

مدل موی کلاسیک مدلی بسیار قدیمی است که در دهه های قبل از آن استفاده می کردند. منظم بودن موها، کوتاهی یکنواخت، و شکیل بودن این مدل موی به جذابیت آن می افزاید. موها از یک سمت به سمت دیگر شانه شده و می توان فرق سر را با استفاده از ماشین ریش تراش خط انداخت که به روز تر باشد. افرادی که در محیط های اداری و رسمی مشغول هستند این مدل مو بسیار مناسب است.

 

به طور کلی این مدل مو از زیاد بودن مو روی سر، و موهای کوتاه دور تا دور سر به وجود می آید. ویژگی این مدل این است که موی روی سر بلند است، و موج هایی به سمت پشت سر دارد که ظاهر جذاب تری دارد. همچنین موهای اطراف سر باید به سمت عقب شانه شود تا با جهت موج روی سر یکنواخت باشد. و می توان پشت سر را هم به صورت کوتاه و هم به صورت دنباله دار اصلاح نمود.

 

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
نویسنده: مدیریت

مقاله های مشابه
سیستم های الکتریکی موتور خودرو

سیستم های الکتریکی موتور خودرو

آموزش سیستم نور در برق خودرو

آموزش سیستم نور در برق خودرو

آموزش سیستم صوتی خودرو

آموزش سیستم صوتی خودرو

انواع تکنولوژی دوربین مداربسته

انواع تکنولوژی دوربین مداربسته برای امنیت خانه

دیدگاه ها
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments