ثبت نام

راهنمای انتخاب ماشین اصلاح سر

اصلاح مو با موزر

برای داشتن ظاهری آراسته و مناسب راه ها و نکات مختلفی وجود دارد که از جمله این روش ها استفاده از ماشین اصلاح سر و صورت آقایان می باشد که ماشین های اصلاح انواع مختلفی بسته به کاربرد آن ها دارند که ما قصد داریم تا راهنمای انتخاب ماشین اصلاح سر را برای شما کامل بنویسیم.

انواع ماشین های برقی اصلاح

  1. با موتور چرخشی DC : بخشی از دستگاه های فعلی در این دسته هستند که با برق و شارژ کار می کنند و به دو دسته تقسیم می شوند: کلیپر و تریمر.
  2. با موتور چرخشی AC : در این دسته از دستگاه ها به دلیل سنگین بودنشان مورد استفاده قرار نمی گیرند. این محصولات فقط با برق کار می کنند.
  3. با موتور بوبینی AC (موتور خطی با حرکت به چپ و راست) : این دسته از محصولات که سابقه طولانی در بازار دارند، در بعضی از آرایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند و فقط با برق کار می کنند. دسته ای دیگر از دستگاه های اصلاح مو که فقط با باتری قلمی کار می کنند و در بعضی از آرایشگاه ها برای سفید کردن پشت گردن یا خط انداختن مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع ماشین برقی اصلاح سر

نکات خرید ماشین اصلاح سر

  1. دو عدد باتری شارژ داشته باشد و شارژ آن بلند مدت باشد.
  2. برای کار کوتاه کردن خوب، تیغه های تیز داشته باشند.
  3. شانه های پلاستیکی دستگاه در سایزهای متفاوت باشد.
  4. تا جایی که امکان دارد بی صدا باشد.
  5. محورانتقال نیرو از موتور به تیغه، حتما فلزی باشد و پلاستیکی نباشد.

تیغه های ماشین اصلاح موی سر

تیغه های ماشین اصلاح موی سر شامل دو مدل تیغه دستگاه اصلاح می باشد:

تیغه ثابت (تیغ زیر) و تیغه متحرک (تیغ رو) روغنکاری مرتب تیغه ها باعث می شوند که کند و پوسیده نشوند، اخیرا اسپری 5 کاره وارد بازار شده است که علاوه بر جلوگیری کردن از کندی و پوسیدگی، باعث می شود که تیغه ها لغزنده و خنک شوند و ضد عفونی و تمیز کند.

تفاوت تیغه سرامیک و فولادی

همه ی دستگاه های اصلاح سر دارای تیغه ثابت (تیغه زیری) از جنس فولادند اما بعضی هم دارای تیغه متحرک از جنس سرامیک اند. مزیت تیغه سرامیک نسبت به تیغه فولادی این است که تیغه سرامیکی تیزتردارد و کند نمی شود اما شکننده هستند.

راهنمای انتخاب ماشین اصلاح سر

باتری های ماشین اصلاح سر :

دو نوع باتری برای این دستگاه ها وجود دارد:

  • باتری لیتیومی ( شارژ سریع کمتر از ۲ ساعت )
  • باتری از جنس نیکل ( شارژ طولانی که تا ۸ ساعت طول می کشد )

قیمت هر دو نوع باتری تقریبا یکسان است. پس اگر قیمت هر دو باتری یکسان است چرا همه ی دستگاه ها از باتری لیتیومی استفاده نمیکنند؟

علت اختلاف قیمت این است که باتری های لیتیومی به مدار های پیشرفته تری برای شارژ نیاز دارند و تولید مدار های پیشرفته تر باعث تفاوت قیمت میشود.

مزیت ماشین اصلاح های پرومکس :

    1. دارا بودن تیغه اکیو بلید Accu-blade : اکیو بلید تکنولوژی جدیدی است که از طریق محاسبات روی زاویه دندانه های تیغه دستگاه اصلاح سر، موها را سریع‌تر اصلاح می کند. مانند: 1944AB، 1921AB، 1472AB، 1536AB ۲
    2. باتری های قوی : همه ی دستگاه های پرومکس باتری های قوی دارند که می توانند شارژ طولانی نگه دارند و با کم شدن شارژ دستگاه قدرت اولیه خود را حفظ میکند.
    3. دستگاه های منحصر به فرد : محور انتقال چرخش موتور به تیغه ها، فلزی است تا جلوی شکستگی را بگیرد. تیغه سرامیکی٫ تیغه سرامیکی از تیغه فولادی تیز تر است اما نیازمند مراقبت بیشتری می باشد و به علت ترد بودن، آسیب پذیرتر است.
    4. پوشش هر دو گروه مصرف کننده شامل شخصی(خانگی) و حرفه ای(سالنی) : پرومکس پوشش کاملی در محصولات هر دو گروه را دارد .توجه کنید که محصولات شخصی (خانگی) برای استفاده حرفه ای (سالنی) پیشنهاد نمی شود، محصولات خانگی رضایت مصرف کننده حرفه ای را جلب نمی کند.
    5. وجود طراحی ارگونومیک : باعث استفاده راحت تر و حمل بهتر دستگاه شده است .
    6. کیفیت و قیمت : عملکرد اساسی پرومکس این است که کالا با کیفیت و قیمت مناسب عرضه کند.
    7. تنوع در مدل : اولین برند پرومکس است که دستگاه های اصلاح سر را با مدل های مختلف به بازار عرضه کرده است.

وجود استاندارهای tuv ( سازمان نظارت فنی ) GE ( نماد ایمنی در اتحادیه اروپا ) CE ( مجوز ورود به بازارهای اروپایی ) و استاندارد عایق حفاظتی .

اگر مایل هستید تا در دوره آموزش آرایشگری مردانه دارالفنون شرکت نمایید کلیک نمایید
نویسنده: مدیریت

مقاله های مشابه
آموزش رفع آبریزی کولر گازی

آموزش رفع آبریزی کولر گازی

آموزش تعویض شیر چهار راه کولر گازی

آموزش تعویض شیر چهار راه کولر گازی

آموزش تعویض تله روغن کولر گازی

آموزش تعویض تله روغن کولر گازی

انواع ارورها و رفع اشکال در کولرگازی

انواع ارورها و رفع اشکال در کولرگازی

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *