ثبت نام

ویژگی های یک کلاس فنی حرفه ای خوب چیست؟

مرکز فنی حرفه ای دارالفنون

برای اینکه ویژگی های یک آموزشگاه فنی حرفه ای خوب را بدانیم باید مسائل و موارد تعیین کننده کیفیت و شرایط یک کلاس را مد نظر داشته باشیم و باید دید که آموزشگاهی که میخواهیم به آن مراجعه کنیم چه موارد مثبتی برای ما در پی خواهد داشت.

حال می توانیم مواردی که در بالا ذکر کردیم را در 4 مورد مختلف دسته بندی کنیم به نسبت سایر گزینه ها مهم تر می باشد. باید در این موارد بیشتر دقت کنیم که یک کلاس فنی حرفه ای بهتر را باید یادگیری مهارت خود انتخاب نمایید:

1- تجهیزات به روز و استاندارد

کلاس فنی حرفه ای خوب است که تجهیزات به روز و استانداردی داشته باشد. زیرا تمامی مراحل آموزش به شیوه عملی بر روی این تجهیزات به روز و استاندارد روز دنیا صورت می گیرد تا کارآموزان با دنیای واقعی و محیط واقعی تر کار آشنا تر و پخته تر باشند.

darr mekanik khodro
کارگاه آموزش مکانیک خودرو

2- اساتید مجرب و کار بلد

همه ما می دانیم که بخش مهمی از انتقال صحیح مفاهیم به واسطه یک آموزش خوب توسط یک استاد خوب وابسته است که مجتمع های فنی حرفه ای با در نظر گرفتن اینکه اساتید آن ها می بایست مجوز تدریس از سازمان فنی حرفه ای را اخذ نمایند، می بایست اقدام به جذب این افراد نمایند. پس می توان در نظر داشت که اساتید و مدرسان در این مراکز مورد تایید مراجع بالاتر هستند.

3- صدور مدرک معتبر و بین المللی

مدارکی که از سوی مراکز رسمی فنی حرفه ای مانند مجتمع آموزشی فنی حرفه ای دارالفنون ری صادر می شود همگی مورد تایید و آزمون سازمان فنی حرفه ای کل کشور بوده و توسط این سازمان صادر می شود. به دلیل عضویت سازمان فنی حرفه ای کل کشور در گروه ILO مدارک این سازمان قابل قبول در بیش از 140 کشور دنیا می باشد و همچنین برای اخذ مجوزهایی چون جواز کسب در رشته های مختلف مدرک فنی حرفه ای یک لازمه و ضرورت است.

شما می‌توانید برای دریافت مدرک فنی حرفه ای به یکی از چند آموزشگاه فنی حرفه ای معتبر در سطح تهران، مانند آموزشگاه فنی حرفه ای ایران ILO مراجعه کنید.

کارگاه عملی آموزشگاه فنی حرفه ای دارالفنون

4- کارآموزی و کارورزی

یکی از اصلی ترین و مهم ترین دغدغه های هر شخص که به دنبال یادگیری یک مهارت باشد این است که بتواند علاوه بر یادگیری یک موضوع به صورت تئوری به صورت عملی نیز بر روی تجهیزات استاندارد و محیط های واقعی کارگاهی کار و آموزش ببیند. کلاس فنی حرفه ای دارالفنون با دارا بودن کارگاهای عملی حرفه ای به شما این اطمینان را می دهد که به حرفه ای ترین شکل ممکن با بازار کار واقعی آشنا شوید.

حال ممکن است سوالات دیگری برای شما پیش بیاید که ما به تعدادی از مهم ترین و مرسوم ترین آن ها در زیر پاسخ دادیم. اما در نظر داشته باشید که می توانید در طول ساعات 9 صبح الی 6 عصر هر روز ( شنبه الی پنجشنبه ) با مرکز آموزشگاه فنی حرفه ای دارالفنون تماس گرفته و با مشاورین فنی حرفه ای دارالفنون نیز در تماس باشید.

چرا به آموزش نیازمنیدم ؟

برای اینکه بتوانیم در شغل یا علاقه خود توانمند باشیم بهتر است که همیشه در حال یادگیری مواردی جدید به جهت ارتقای شغلی یا به دست آوردن شغلی بهتر باشیم.
مجتمع فنی حرفه ای دارالفنون نیز با ارائه آموزش های مناسب و مهارت های به روز به شما در این امر کمک می کند که با کسب مهارتی جدید به سراغ شغل جدید و بهتر یا ارتقای شغل فعلی خود برسید.

آموزش و کسب مهارت به شیوه عملی یا تئوری

اینکه برای کسب هر مهارتی نیاز به آموزش تئوری داریم شکی نیست اما در اکثر رشته ها و تخصص ها نیاز ویژه ای به کسب مهارت به صورت عملی نیز هست و به همین دلیل علاوه بر کسب مهارت به شیوه تئوری می بایست بخش ویژه و عمده ای از مسیر یادگیری خود را به صورت عملی طی کنیم.
مجتمع فنی حرفه ای دارالفنون که از سازمان فنی حرفه ای کل کشور مجوز رسمی آموزش مهارت های تئوری و عملی را دارد، کارگاه های ویژه و امکانات و تجهیزات مناسبی را برای انتقال مفاهیم به صورت عملی و کسب تجربه بیشتر دانشجویان در نظر گرفته است که می توان به سطح آموزش شما عزیزان بسیار کمک نماید تا در بازار کار فعلی با تجربه بیشتری وارد شوید.

آیا مدرک فنی حرفه ای و سازمان فنی حرفه ای معتبر است ؟

سازمان فنی حرفه ای یک ارگان و سازمان دولتی است که با دارا بودن این امتیاز به جهت نظارتی که بر روی این سازمان وجود دارد مدارک و گواهینامه های صادر شده از سوی این سازمان معتبر و قابل استناد در بخش ها و قسمت های مختلفی خارجی و داخلی می باشد.
اگر بخواهیم از اعتبار داخلی این مدرک در داخل کشور و بخش ها و ارگان های دیگر داخلی نام ببریم و اشاره داشته باشیم می توان به پیش نیاز بودن مدرک فنی و حرفه ای به جهت اخذ مجوزهای مختلف مهارتی مثل جواز کسب اشاره نمود که شما می بایست برای اخذ جواز کسب و کار خود مدرک مورد تایید سازمان فنی حرفه ای داشته باشید.
همچنین همانطور که اشاره کردیم از دیگر مزایا و اعتبار مدرک فنی حرفه ای می توان به استفاده های مختلف آن در بخش و قسمت های مختلف خارج کشور اشاره نمود چرا که به جهت عضویت سازمان فنی حرفه ای کل کشور در گروه ILO که مجموع و متشکل از حدود 140 کشور می باشد و شما با مراجعه به مراجع معتبر معرفی شده از سوی دادگستری کل کشور مدرک خود را به صورت کامل ترجمه نمایید.
پس به طور خلاصه می توان گفت که شما عزیزان با داشتن مدرک فنی حرفه ای می توانید از آن در بازار کار داخل کشورمان یا کشورهای دیگر به راحتی استفاده نمایید و مجتمع فنی حرفه ای دارالفنون نیز با داشتن گواهینامه و مجوزهای لازم از سوی سازمان فنی حرفه ای مدارک معتبر این سازمان برای شما اخذ خواهد کرد.

شرایط ورود به بازار کار تخصصی چگونه است؟

بارها و بارها پیش آمده که کارآموزانی که قصد ثبت نام در مجتمع فنی حرفه ای دارالفنون را دارند این است که آیا مدرک این آموزشگاه و مجتمع معتبر هست یا خیر و به جهت ورود به بازار کار مفید می تواند باشد یا خیر ؟
این سوال درستی است اما در سوال قبلی که با عنوان ” آیا مدرک فنی حرفه ای و سازمان فنی حرفه ای معتبر است ؟ ” مطرح و پاسخ آن را دادیم گفتیم که مجتمع فنی حرفه ای دارالفنون مدارک معتبر سازمان فنی حرفه ای صادر می کند که در داخل و خارج از کشور اعتیار دارد.
اما سوال بهتر این است که آیا تخصصی که می خواهیم و نیاز داریم برای ورود به بازار کار داخلی و خارجی با شرکت در کلاس های اموزشی این مجتمع فنی حرفه ای بر طرف می شود یا اینکه به آموزش های دیگری نیاز داریم و در پاسخ می توان با اطمینان گفت که تا حد بسیار ویژه ای شما هم به صورت تئوری و بیشتر در بخش عملی با محیط واقعی و علم به روز آن رشته آشنا و کار خواهید کرد پس قطعا این کلاس های آموزشی می تواند برای شما عزیزان به جهت ورود به بازار کار مفید باشد.

سعی کردیم تا با پرسش به برخی از سوالات متداولی که همواره از سوی مراجعه کنندگان یا مشاوره گیرندگان این مجتمع مطرح می شود به شما کمک کنیم تا با جزئیات و بخش های مختلف و در توضیح بیشتر برای ” ویژگی های یک آموزشگاه فنی حرفه ای خوب چیست؟ ” مدارک و کیفیت سنجی آن اطلاعاتی مفید در اختیارتان بگذاریم پس اگر سوالات بالا و پاسخ های آن را مطالعه نکردید پیشنهاد می کنم که حتما مطالعه نمایید.
ویژگی های یک آموزشگاه فنی حرفه ای خوب چیست؟

برخی از رشته های آموزشگاه فنی حرفه ای دارالفنون

آموزشگاه فنی حرفه ای دارالفنون با داشتن رشته ها و دپارتمان های مختلف رشته های به روز و خوبی را برای شما عزیزان که به دنبال کسب مهارت هستید در نظر گرفته است که می توان به برخی از آن ها اشاره نمود. مثل :

آموزشگاه فنی حرفه ای دارالفنون مفتخر است که بیش از یک دهه خدمتگذار عزیزانی بوده که همواره به دنبال یادگیری و کسب مهارت های روز دنیا بوده اند تا کار آموزان عزیز این مرکز با کسب یک مدرک معتبر در کنار رعایت استاندارد ها و کار با تجهیزات پیشرفته و به روز در طول دوره آموزشی آن ها از این افراد حمایت به عمل آورده است.

شیوه پرداخت اقساط هزینه دوره و کلاس ها

شاید در این شرایط اقتصادی برای شما نیز سخت باشد که هزینه دوره های مختلفی که در مرکز فنی حرفه ای دارالفنون ری برگزار می شود را به راحتی و یکجا پرداخت نمایید به همین جهت مجتمع و آموزشگاه فنی حرفه ای دارالفنون برای شما عزیزان قابلیت شیوه پرداخت اقساط را نیز در نظر گرفته است که می توانید با مشاوران این مرکز برای کسب اطلاعات بیشتر در تماس باشید ( 021-55965666 الی 70 )

dorm2
خوابگاه شماره 2 دارالفنون

خوابگاه برای غیر تهرانی های عزیز

یکی دیگر از ویژگی های خوب مرکز فنی حرفه ای دارالفنون ری دارا بودن دو مجموعه خوابگاه در داخل خود مجتمع فنی حرفه ای است که شما با داشتن امکانات رفاهی مناسب می توانید بدون مشکل تردد و تحمل سختی های مختلف به تحصیل در دوره های این آموزشگاه بپردازید. مشاهده خوابگاه های آموزشگاه دارالفنون ری

و در انتها می توان این طور نتیجه گرفت که …

در توضیحات ارائه شده در باب ” ویژگی های یک آموزشگاه فنی حرفه ای خوب چیست؟ ” سعی کردیم تا به شما در نتیجه گیری هر چه بهتر اینکه آیا دوره ها و مدارکی که از سوی یک مرکز فنی حرفه ای برای شما صادر می شود و کیفیت سنجی امکانات به شما کمک کنیم.

حال شما با یک دید بهتر و کامل تر می توانید با مشاورین مجتمع فنی و حرفه ای دارالفنون در تماس باشید تا به شما در امر پاسخگویی و دادن یک مشاوره تحصیلی کمک نمایند تا تصمیم بهتر و درست تری را برای خود و آینده کاری خود بگیرید.

نویسنده: مدیریت

مقاله های مشابه
پاکسازی پوست

پاکسازی پوست

آموزش کوتاه کردن موی مردانه

آموزش کوتاه کردن موی مردانه

آموزش تست و وکیوم کولر گازی

آموزش تست و وکیوم کولر گازی

آموزش تعویض لرزه گیر کولر خودرو

آموزش تعویض لرزه گیر کولر خودرو

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *